Open Mind ιατρείο

Η εφαρμογή OpenMind αποτελεί ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο web based λογισμικό ανοιχτής αρχιτεκτονικής και εύκολης παραμετροποίησης, κατάλληλο για την εσωτερική οργάνωση όλων των δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα σε οποιοδήποτε Ιδιωτικό Ιατρείο.

Η εφαρμογή ΟpenΜind μπορεί εύκολα να αποτελέσει το βραχίονα λειτουργίας ενός ιδιωτικού ιατρείου καθώς η προσιτή τιμή της εφαρμογής και η ευκολία χρήσης σας δίνουν μια ολοκληρωμένη λύση για το ιατρείο σας.

Το σύστημα είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε όλες οι καταχωρήσεις να γίνονται γρήγορα και με σαφήνεια ενώ η «οθόνη» του προγράμματος (user interface) είναι ξεκάθαρη και φιλική προς το χρήστη (user friendly).

Βασικά Χαρακτηριστικά

  1. Το ιατρικό λογισμικό OpenMind σχεδιάστηκε, κατά κύριο λόγο, για την πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών του Ιδιώτη Ιατρού.
  2. Προτεραιότητα μας είναι η ανάπτυξη μιας λειτουργικής και εύχρηστης εφαρμογής, η οποία θα βοηθήσει τον Ιατρό να διαχειριστεί τα ραντεβού του και τις επεμβάσεις από οποιαδήποτε θέση εργασίας αλλά και με χρήση οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συσκευής (laptop, desktop, tablet, mobile).
  3. Η Εφαρμογή αναπτύχθηκε ώστε να λειτουργεί στο διαδίκτυο για να είναι δυνατή η άμεση πρόσβαση από το χρήστη.
  4. Το λογισμικό υπερβαίνει τη απλή κάλυψη των γενικών ιατρικών αναγκών καθώς, αντίθετα από άλλα παρόμοια ιατρικά λογισμικά, επιτρέπει την καταγραφή του ιατρικού ιστορικού και την ανάπτυξη του ιατρικού φακέλου με βάση την ειδικότητά εκάστοτε ιατρού.
  5. Χάρη στη δυνατότητα παραμετροποίησης του λογισμικού, κάθε ιατρός έχει και τη δυνατότητα εμπλουτισμού του ιατρικού φακέλου βάσει των εξειδικευμένων απαιτήσεών του.
  6. Το προϊόν είναι εύκολο στη χρήση για αυτό κάθε ιατρός ή γραμματέας ιατρείου μπορεί να κάνει χρήση άμεσα χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες εκπαίδευσης.

Βασικές Λειτουργίες

  1. AGENDA: με την agenda κάθε Ιατρός μπορεί να προγραματίσσει εύκολα και αποτελεσματικά τα ραντεβού του σε μηνιαία, εβδομαδιαία και ημερήσια βάση αλλά και να ανατρέξει στις προγραμματισμένες επισκέψεις του βάσει της «κατάστασης (status)» της επίσκεψης (ενεργή, έχει γίνει κλπ). Επιπλέον, ο Ιατρός μπορεί να διατηρήσει και Μητρώο με τα στοιχεία Συνεργατών όπως προμηθευτές κλπ.
  2. ΦΑΚΕΛΟΙ ΑΣΘΕΝΩΝ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: Οι ιατρικοί φάκελοι αναπτύσσονται με βάση την ειδικότητα του ιατρού γεγονός που επιτρέπει την πλήρη καταγραφή των γενικών αλλά και των εξειδικευμένων ιατρικών δεδομένων.
  3. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: με τη λειτουργία αυτή (feature) ο πελάτης μπορεί να διαχειριστεί όλα τα οικονομικά δεδομένα (έσοδα – έξοδα) του ιατρείου και να εκτελέσει πράξεις όπως είναι η έκδοση αποδείξεων.
  4. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: με την υπηρεσία αυτή ο ιατρός μπορεί να συλλέξει στοιχεία σχετικά με το σύνολο των ασθενών, το σύνολο ανά φύλλο, το σύνολο ανά ηλικία ή/και να απομωνώσει στοιχεία όπως το ποσοτό γυναικών που έχουν κάνει πάνω από δύο παιδιά (ειδικότητ γυναικολόγου).
  5. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: με τη λειτουργία αυτή ο ιατρός μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει με τους ασθενείς του μέσω email και να τους ενημερώσει για κάθε είδους πληροφορία όπως αποτελέσματα εξετάσεων, επόμενες επισκέψεις κλπ.
  6. ΓΡΑΦΕΙΟ ΙΑΤΡΕΙΟΥ: με τη λειτουργία αυτή ο ιατρός έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί αφενός το πλάνο ημέρας, το οποίο συμπεριλαμβάνει τους ασθενής για τους οποίους έχει προγραμματιστεί ραντεβού την εν λόγω ημέρα και αφετέρου όλες τις τηλεφωνικές κλήσεις που δέχεται σε πραγματικό χρόνο. Μέσω του υποσυστήματος, ο ιατρός έχει τη δυνατότητα